Podsumowanie roku 2022

12.01.2023

Styczeń jest czasem podsumowań, zatem to najlepszy moment na zestawienie najważniejszych wydarzeń dla naszej marki. 2022 rok był czasem olbrzymiego rozwoju i innowacyjnych kreacji, które owocowały nowymi produktami. Rozmowy z naszymi partnerami, nowe inwestycje i wspaniali pracownicy, którzy dążą do rozwoju firmy, otwierają przed nami inspirujące możliwości, które czekają na nas już w 2023 roku.

Nowości 2022 w ofercie produktowej marki Grospol

  • Ponadczasowy fotel konferencyjny Moon Wood CF
  • Uzupełnienie bestsellerowej rodziny Team Plus o stylowe krzesła konferencyjne
  • Ergonomiczny fotel Marti z dynamiczną pracą oparcia, dzięki technologii Smart Move
  • Nowoczesny fotel biurowy Mike – zaprojektowany z myślą o Tobie
  • Poszerzenie oferty foteli gabinetowych o skórzane modele Nozo i Preto
  • Kolekcja Jula wzbogaciła się o komfortową i elegancką sofę
  • Uzupełnienie rodziny Malmo o hokery barowe.

Udział w międzynarodowych targach Orgatec w Kolonii

Pierwsze branżowe wydarzenie po długiej przerwie spowodowanej pandemią. Jako wystawca zaprezentowaliśmy nasze najnowsze produkty i bestsellery, które cieszą się od lat ogromnym zainteresowaniem naszych Klientów. Zobacz naszą relację z Targów Orgatec 2022.

Uzyskanie certyfikacji ISO, będącej potwierdzeniem wysokiej jakości i spełniania wymagań określonych w normie ISO 9001

Wdrażanie strategii ISO 14001:2015 uwzględniającej proekologiczne rozwiązania. Nieustannie doskonalimy nasz system zarządzania jakością.

Dołączenie do ekosystemu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

ŁSSE otwiera przed naszą firmą wiele możliwości, które pozwolą nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych Klientów i wprowadzać innowacyjne rozwiązania produkcyjne.

Powiększenie powierzchni magazynowej i produkcyjnej

Obecnie całkowita powierzchnia wynosi 16 000 m2. Własna stolarnia, lakiernia, szwalnia i tapicernia pozwalają osiągnąć najwyższą jakość produktów, a także umożliwiają szczegółową kontrolę jakości na każdym etapie produkcji.

Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej

Marka Grospol nieustannie rośnie w siłę, co chcieliśmy zaakcentować także w formie graficznej. Odświeżona identyfikacja będzie nam towarzyszyć na nowych materiałach marketingowych.

Rozbudowana sieć dystrybucji krajowej i zagranicznej

Ponad 40 salonów partnerskich w kraju i za granicą. Grospol to jedna z najczęściej wybieranych marek online. Nieustannie rozwijamy naszą działalność na rynki międzynarodowe, m.in. do Niemiec, Danii, Francji, Węgier, Rumunii, Czech i Słowacji.

Do góry